Alles geregeld voor een vast maandbedrag

De tarieven van AdministratieNL, de online boekhouder, zijn simpel en duidelijk. Je betaalt een vast maandbedrag en je complete boekhouding en belastingaangiften wordt verzorgd.

Opzeggen kan op elk moment, zonder opzegtermijn
Alle genoemde prijzen zijn exclusief btw
Light

  • Eenmanszaak | ZZP (BV en VOF uitgesloten)
  • < 100 facturen p/jr
  • Onbeperkt banktransacties
  • √ Exact Online
  • √ Volledige administratie
  • √ Inkomstenbelasting
  • √ Omzetbelasting
  • √ Jaarcijfers
€ 39per maand
Basis

  • Meest gekozen door ZZP’ers
  • < 200 facturen p/jr
  • Onbeperkt banktransacties
  • √ Exact Online
  • √ Volledige administratie
  • √ Inkomstenbelasting
  • √ Omzetbelasting
  • √ Vennootschapsbelasting
  • √ Jaarcijfers
  • √ Deponering KvK
€ 59per maand
Extra

  • Meest gekozen door micro MKB
  • < 400 facturen p/jr
  • Onbeperkt banktransacties
  • √ Exact Online
  • √ Volledige administratie
  • √ Inkomstenbelasting
  • √ Omzetbelasting
  • √ Vennootschapsbelasting
  • √ Jaarcijfers
  • √ Deponering KvK
€ 89Per maand
Compleet

  • Meest gekozen door MKB
  • < 600 facturen p/jr
  • Onbeperkt banktransacties
  • √ Exact Online
  • √ Volledige administratie
  • √ Inkomstenbelasting
  • √ Omzetbelasting
  • √ Vennootschapsbelasting
  • √ Jaarcijfers
  • √ Deponering KvK
€ 119Per maand

4 verschillende pakketten

De tarieven van AdministratieNL zijn simpel en duidelijk. Je betaalt een vast maandbedrag en je complete boekhouding wordt verzorgd.

AdministratieNL probeert het zo gemakkelijk mogelijk te maken voor de ondernemer. Daarom bieden we 4 pakketten aan, jij kiest welke pakket het best bij je past. Het verschil zit in het aantal facturen per jaar. Hiermee bedoelen we het totaal aantal jaarlijkse inkoop- en verkoopfacturen bij elkaar opgeteld. Over het aantal bankafschriften en bankmutaties hoef je bij AdministratieNL niet te betalen.

Wat kan je van ons verwachten:

Wij verwerken je volledige administratie

We dienen de aangiften Omzetbelasting, Inkomstenbelasting en Vennootschapsbelasting in

We stellen de jaarcijfers op

We maken de publicatiestukken op voor de KvK

Waarom is AdministratieNL zo goedkoop?

Je hoeft als ondernemer niet meer te veel te betalen voor je boekhouding. Ons slimme software bespaart onze administrateurs heel veel tijd wat betreft de complete verzorging van je boekhouding. Je facturen, bankafschriften en kasboek worden automatisch ingelezen door onze software. Daarom kunnen wij zeer aantrekkelijke tarieven aanbieden aan ondernemers.

Overige diensten AdministratieNL

Via AdministratieNL ben je voorzien van alle overige diensten. Je kan, als je een abonnement hebt lopen, kiezen voor een van onze aanvullende diensten. Je betaalt alleen wanneer je deze daadwerkelijk nodig hebt.

Heb je personeel in dienst of ben je een DGA binnen je eigen onderneming? AdministratieNL verzorgt je complete salarisadministratie tegen scherpe tarieven.

Mocht je onderneming (bijvoorbeeld BV) verplicht zijn een jaarrekening samen te laten stellen, dan zorgen wij er voor dat deze aan alle wettelijke vereisten voldoet.

Online factureren vanuit je boekhouding, efficiënter kan het niet! Facturen worden automatisch verwerkt en je kan je facturen elektronisch versturen.

  • Overige Tarieven

  • De online boekhouder van Nederland

  • € 15,-
    Loonstrook
  • € 75,-
    Salaris Inrichting
  • € 10,-
    Aanmelden personeel
  • € 15,-
    Online Facturatie
  • € 15,-
    Koppeling Online Facturatie
  • € 75,-
    Persoonlijk Advies
  • € 250,-
    Jaarrekening
Heb je een vraag over onze abonnementen?

Je hebt een vraag over onze abonnementsvormen of prijzen. Wij staan je graag te woord, en leggen het je persoonlijk uit. Je kan ons op werkdagen bereiken van 9.00 tot 17.00 uur op telefoonnummer 085 – 06 07 400. Je kan ons natuurlijk ook per e-mail benaderen.

Hoe verloopt de betaling?

Op het moment dat je een abonnement wilt afnemen via AdministratieNL, moet je geldige betaalgegevens opgeven. Hiermee geef je ons toestemming voor het incasseren van het maandbedrag per SEPA-incasso. Opzeggen kan op elk moment, zonder opzegtermijn. Alle bovengenoemde prijzen zijn exclusief btw.

Wat houdt online boekhouden bij AdministratieNL in?

Het uitgangspunt is om je boekhouding volledig en juist te hebben, waarbij de ondernemer minimale tijd kwijt is. Je administratie wordt bijgehouden in Exact Online, de nummer 1 online boekhoudsoftware van Nederland. Je levert de administratie digitaal aan en wij verwerken dit vrijwel direct in je administratie. Je scant de factuur en stuurt het via de app, website of mail naar ons en wij zorgen voor de rest. De fiscale aangiften worden je aangeboden voor akkoord. Pas na jouw akkoord worden deze ingediend. Via je account heb je realtime inzicht in je administratie, CRM en aangiften.

Verzorgt AdministratieNL mijn belastingaangiften?

Ja, onze adviseurs verzorgen standaard per kwartaal de BTW-aangifte voor jouw onderneming. Jaarlijks verzorgen wij de aangifte Inkomstenbelasting en Vennootschapsbelasting. Afhankelijk van je situatie en wensen kunnen we ook de aangiften van je partner of vennoten verzorgen, hiervoor maken wij graag een zo scherp en transparant mogelijke afspraak.

Wat zijn de verschillen tussen de abonnementen?

AdministratieNL probeert het zo gemakkelijk mogelijk te maken voor de ondernemer. Daarom bieden we 4 pakketten aan, jij kiest welke pakket het best bij je past. Het verschil zit in het aantal jaarlijkse facturen. Met facturen bedoelen we alle inkoop- en verkoopfacturen bij elkaar opgeteld. Over het aantal bankafschriften en bankmutaties hoef je bij AdministratieNL niet te betalen.

Voor wie is AdministratieNL geschikt?

Ben jij een ondernemer en wil je de administratie online geregeld hebben, dan is AdministratieNL geschikt voor jou. Of het nou gaat om een eenmanszaak, ZZP, V.O.F. of een B.V., zolang je maar digitaal je facturen en bonnen kan aanleveren via de app, website of e-mail.

Wanneer gaat mijn abonnement in?

We vragen je bij het aanmaken van je account om akkoord te gaan met onze voorwaarden. Na akkoord te hebben gegeven gaat je abonnement in en ontvang je direct een welkomstmail. Hierin wordt aangegeven welke stappen je dient te volgen, zodat wij je administratie kunnen inrichten. Binnen enkele minuten ontvang je de inloggegevens en kan je meteen aan de slag. Jouw abonnement gaat in op de dag waarin je een account aanmaakt. Stel dat je op 15 februari je account aanmaakt, dan gaat je abonnement per 15 februari in. Je eerste abonnementsfactuur wordt dan naar rato aangemaakt.

Hoe beveiligt AdministratieNL jouw gegevens?

Ons software leverancier werkt samen met Amazon Web Services, de grootste public cloud provider ter wereld. De datacentra staan te boek als de veiligste ter wereld. Werken in AdministratieNL gaat via een beveiligde verbinding.  Deze is versleuteld volgens industriële standaarden. Je gegevens gaan nooit verloren. Veilig en betrouwbaar online werken, dat is waar AdministratieNL garant voor staat.