Alles digitaal geregeld!
AdministratieNL verzorgt je complete administratie en meer. Het enige wat je zelf moet doen, is je administratie digitaal aanleveren.
Je levert de facturen en bonnetjes aan via onze app, online portaal of e-mail. Simpel en snel geregeld. Wij doen de rest.
App
Maak met je smartphone of tablet een foto van je facturen, en stuur het direct door naar je administratie via onze App.
Online portaal
Upload via je persoonlijke online portaal direct al je facturen (die je ontvangt of hebt opgeslagen) in je administratie.
Stuur onbeperkt ontvangen e-mails direct door naar je eigen digitale brievenbus die gekoppeld is met je eigen administratie.
Jouw persoonlijke dashboard

Aanleveren via de App:
Met de Exact-app op je mobiele telefoon of tablet heb je overal toegang tot je administratie en kan je snel een factuur of bonnetje uploaden. Je kan met je mobiele telefoon of tablet alleen inkoopfacturen uploaden.
Stap 1: Download de Exact-online app (Google Play of App Store) en log in met de gegevens die je van AdministratieNL hebt ontvangen.
Stap 2: Je krijgt verschillende icoontjes te zien met daaronder een beschrijving. Druk op het camera-icoontje met daaronder ‘Uitgaven’.
Stap 3: Je kan een omschrijving meegeven aan de foto. Omschrijf zo compleet mogelijk.
Stap 4: Wanneer je dit allemaal gedaan hebt, kan je op uploaden klikken.

Aanleveren via Online Portaal:
Stap 1: Je gaat naar Exact Online en logt in met je gegevens;
Stap 2: Klik in de menubalk op het huisje en vervolgens zie je rechts in beeld ‘Mijn taken’.
Stap 3: Onder ‘Mijn taken’ zie je ‘Inkoopfacturen’ en ‘Verkoopfacturen’ staan met daarachter een wolkje met een pijl erin (kies hier om wat voor factuur het gaat). Daar klik je op. Daarna verschijnt er een pop-up met “upload factuur”.
Stap 4: Sleep hier je facturen in, en geef een zo uitgebreide omschrijving aan je factuur.

Aanleveren via E-mail:
Mogelijkheid 1: Je kan je facturen rechtstreeks mailen naar je persoonlijke AdministratieNL mail adres van jouw administratie. Dit mailadres staat in de activatie mail die je van ons hebt ontvangen.
Als iedere factuur in een apart pdf bestand staat komt deze direct in de digitale brievenbus van jouw administratie. Je kan een onbeperkt aantal bestanden versturen.
Mogelijkheid 2: Je kan je persoonlijke mail adres ook opgeven als digitaal factuuradres aan je relaties. Dit mailadres staat in de activatie mail die je van ons hebt ontvangen. Dan worden al je facturen direct naar je administratie verstuurd.
Wil jij ook je boekhouding online geregeld hebben? Via je persoonlijke dashboard heb je 24/7 toegang tot je administratie en cijfers. Wel zo handig!
Hebben we je overtuigd?
AdministratieNL is de meest gekozen boekhouder van Nederland. Betaalbaar en Betrouwbaar.
Scherp tarief? Waarom niet. Profiteer van onze scherpe tarieven.