Wat is PIDZ?
Je bent ondernemer of zzp’er in de zorg en wilt gebruik maken van PIDZ. PIDZ kan je helpen bij het vinden van opdrachten, doordat ze een groot netwerk hebben van zorgcentra over het gehele land. Je kan eventueel ook terecht voor algemene vragen over het ondernemerschap in de zorgsector.
Dus dit betekent dat je makkelijker aan opdrachten kan komen via PIDZ. Echter moeten we wel aangeven dat je maandelijks een bedrag van rond € 28 verschuldigd bent aan ze, doordat je gebruik maakt van hun software.
Welke documenten heb je nodig om als zzp’er bij PIDZ te werken?
Deze documenten hangen nauw samen met de algemene documenten die ook door andere opdrachtgevers van je gevraagd zouden worden. Je moet als zzp’er in de zorg aan de volgende eisen en documenten denken:
- Uittreksel van de Kamer van Koophandel
- Geldige ID
- Een aansprakelijkheidsverzekering
- Verklaring Omtrent Gedrag die je via Justis kan aanvragen
- Kopie van de behaalde diploma’s
- Een uitgebreid en actueel CV
Wat zijn de voordelen van PIDZ voor een zzp’er?
Het werken als zzp’er via PIDZ heeft naar onze mening een aantal voordelen. Hieronder leggen wij kort deze uit:
- Een grote mate van zekerheid, doordat je makkelijker aan opdrachten kan komen als zzp’er
- Je behoudt nog steeds de volledige zelfstandigheid die je van een zzp’er kan verwachten
- De gehele administratie wordt digitaal en online bijgehouden, waardoor je geen papierwerk meer hebt
- Je krijgt continu bijscholing en wordt up to date gehouden over de laatste ontwikkelingen die zich in zorgwereld afspelen
In welke regio’s kan je PIDZ vinden?
PIDZ heeft diverse vestigingen gespreid over het hele land. Hieronder volgt een overzicht van de vestigingen van PIDZ:
- Alkmaar
- Amsterdam
- Den Bosch
- Eindhoven
- Den Haag
- Drachten
- Maastricht
- Nijmegen
- Roermond
- Roosendaal
- Rotterdam
- Utrecht
- Zwolle
PIDZ en de boekhouding c.q. administratie
Je moet als zorgondernemer voldoen aan de wettelijke vereisten voor het bijhouden van de administratie. AdministratieNL werkt volledig digitaal en online. Je kan al je facturen die je via PIDZ hebt opgemaakt, direct versturen naar je administratie. Wel zo handig. Alle facturen worden door ons systeem van scan en herken ingelezen en uiteindelijk door een van onze boekhouders gecontroleerd.
PIDZ en AdministratieNL
AdministratieNL verzorgt de volgende werkzaamheden:
- Bijhouden van de gehele boekhouding, alles online middels de principe van online boekhouden
- Indienen van de aangiften Omzetbelasting en Inkomstenbelasting
- Opmaken van de jaarcijfers van jouw onderneming
- Alle andere bijkomende administratieve werkzaamheden
De boekhouder van Nederland
We laten je graag zien waarom we de nr. 1 boekhouder van Nederland zijn.
1.500+ ondernemers gingen je voor!
Ontdek waarom meer dan 1.500 ondernemers reeds voor AdministratieNL hebben gekozen.
Online en betaalbare boekhouder
- Onbezorgd online boekhouden
- Wil jij ook starten met e-boekhouden?
- Ben jij op zoek naar een boekhouder zzp?
Wil jij ook je boekhouding online geregeld hebben? Via je persoonlijke dashboard heb je 24/7 toegang tot je administratie en cijfers. Wel zo handig!
Hebben we je overtuigd?
AdministratieNLÂ is de meest gekozen boekhouder van Nederland. Betaalbaar en Betrouwbaar.
Scherp tarief? Waarom niet. Profiteer van onze scherpe tarieven.