Hoe werkt AdministratieNL?
> Jij stuurt de facturen en bonnetjes op via onze app, online portaal of e-mail
> Ons slimme software scant en herkent de facturen en bonnetjes
> Een ervaren boekhouder controleert de facturen en bonnetjes, en verwerkt deze in de boekhouding
> Aan de hand hiervan wordt jouw Omzetbelasting, Inkomstenbelasting en Vennootschapsbelasting verzorgd
Wat gebeurt er na je aanmelding?
Je gegevens worden door ons gecontroleerd en binnen 1 werkdag ontvang je per mail je inloggegevens. Ben je toch niet tevreden? Dan ben je niet aan een langdurige contract gebonden. Je kan jouw abonnement zonder extra kosten opzeggen.
Hoe kan je jouw abonnement beëindigen?
Opzeggen kan op ieder moment. Zeg je midden in de maand op? Dan betaal je alleen voor die maand. Stuur een mailtje, en jouw abonnement is zo weer beëindigd.
Voor wie is online boekhouden geschikt?
Online boekhouden zonder zelf te boeken? Ben jij een ondernemer en wil je de boekhouding online geregeld hebben, dan is AdministratieNL, de online boekhouder, geschikt voor jou. Of het nou gaat om een eenmanszaak, ZZP, V.O.F. of een B.V., zolang je maar digitaal kan aanleveren. Je kan de facturen aanleveren via de app, website of e-mail. Wij controleren en verwerken de door jou verstuurde bonnen, facturen en afschriften in je administratie.
Online boekhouden via AdministratieNL
Je administratie wordt digitaal bijgehouden in Exact Online, de nummer 1 software in online boekhouden. Ervaren administrateurs en adviseurs controleren en verwerken de door jou verstuurde bonnen, facturen en afschriften in je administratie. Onze boekhouders hebben een gepaste opleiding en volgen verplicht de nodige educatie om bij te blijven in administratiewereld, omdat we NOAB lid zijn. Hierdoor ben je verzekerd van kwaliteit, vakmanschap en actuele kennis van zaken.
Wat biedt AdministratieNL aan met online boekhouden?
Het uitgangspunt is om je boekhouding volledig en juist te hebben, waarbij de ondernemer minimale tijd kwijt is. Je administratie wordt bijgehouden in Exact Online, de nummer 1 online boekhoudsoftware van Nederland. Je scant de factuur en stuurt het via de app, website of mail naar ons en wij zorgen voor de rest. De fiscale aangiften worden je aangeboden voor akkoord. Pas na jouw akkoord worden deze ingediend. Via je eigen account heb je 24/7 inzicht in je administratie, CRM en aangiften.
Online boekhouden zonder zelf te boeken
AdministratieNL staat voor onbezorgd online boekhouden, zonder zelf te boeken. Wij weten als geen ander dat de boekhouding voor veel ondernemers een ergernis is. Het liefst zo min mogelijk tijd eraan besteden, maar wel op elk gewenst moment je cijfers inzien. Dat kan allemaal via AdministratieNL.
Via AdministratieNL kan je heel makkelijk jouw administratie, zoals de facturen, bonnen en bankafschriften heel makkelijk aanleveren. Online boekhouden was nog nooit zo makkelijk en inzichtelijk. Jouw administratie wordt digitaal bijgehouden in Exact Online, de nummer 1 software in online boekhouden. Via onze app of online portaal kan zelf ook jouw administratie continu volgen.
Ervaren boekhouders controleren en verwerken de door jou verstuurde bonnen, facturen en afschriften in je administratie. Onze boekhouders hebben een gepaste opleiding en volgen verplicht de nodige educatie om bij te blijven in administratiewereld, omdat we NOAB lid zijn. Hierdoor ben je verzekerd van kwaliteit, vakmanschap en actuele kennis van zaken.
Betaal nooit meer onnodig teveel
Je hoeft als ondernemer niet meer te veel te betalen voor je boekhouding. Ons slimme software bespaart onze administrateurs heel veel tijd wat betreft de complete verzorging van je boekhouding. Daarom kunnen wij zeer aantrekkelijke tarieven aanbieden aan ondernemers.
Veilig opslag gegarandeerd met online boekhouden
Ons software leverancier werkt samen met Amazon Web Services, de grootste public cloud provider ter wereld. De datacentra staan te boek als de veiligste ter wereld. Werken in AdministratieNL gaat via een beveiligde verbinding. Deze is versleuteld volgens industriële standaarden. Je gegevens gaan nooit verloren. Veilig en betrouwbaar online werken, dat is waar AdministratieNL garant voor staat.
Voordelen en nadelen van online boekhouden
De tijd van het klassieke boekhouden, waarbij nog gebruik gemaakt wordt van aparte papieren kasboeken, grootboeken en debiteuren- en crediteurenboeken is voor de meeste ondernemers allang verleden tijd. Sinds de intrede van de computer is ook het boekhouden flink geautomatiseerd. Dit heeft alleen maar voordelen gebracht. Boekhouden vergt hierdoor veel minder tijd en het is gemakkelijker geworden.
Ook ondernemers die weinig verstand van boekhouden hebben, kunnen op een simpele manier toch hun boekhouding correct aanleveren. De laatste jaren is er een trend te zien van online boekhouden. Het verschil hierbij met een boekhoudprogramma, is dat je gehele boekhouding niet op je eigen pc of server staat, maar op de server van de aanbieder. Er zijn momenteel veel bekende aanbieders die dit aanbieden, zoals Exact online. Wat zijn de voordelen en nadelen van deze vorm van online boekhouden?
De voordelen van online boekhouden
- Flexibel. Met online boekhouden ben je zeer flexibel. Je bent niet gebonden aan je pc thuis of op kantoor. Je kunt waar ook ter wereld inloggen in je boekhouding en je boekhouding direct bijwerken. Zit je aan de andere kant van de wereld en wil je je kosten in de boekhouding verwerken? Heb je een afspraak met de bank en moet je wat extra gegevens aanleveren? Het kan allemaal ter plekke. De enige voorwaarde is dat je een internetverbinding hebt.
- Met meerdere mensen. Je kunt met een online aanbieder, zoals Exact Online, meerdere mensen een inlogcode geven. Hierdoor is het mogelijk dat je met een volledige boekhoudafdeling dezelfde boekhouding bijwerkt en je boekhouding altijd up-to-date is. En iedereen kan ook op elke plek inloggen, of het nu vanaf kantoor is of vanuit huis.
- Back-up en updates. Je hoeft zelf geen back-ups meer te maken van je boekhouding en desnoods helemaal geen server meer te hebben. Je boekhouding raak je niet meer kwijt door ongelukken of brand, want je boekhouding wordt automatisch geback-upt en staat veilig op de server van de aanbieder. Ook onderhoud aan het softwarepakket is niet meer nodig, want met e-boekhouding vindt er altijd automatisch een update plaatst.
De nadelen van online boekhouden
- Abonnement. Bij een goede aanbieder van online boekhouden zul je abonnementskosten moeten betalen. Dit kan voor veel ondernemers een nadeel lijken, maar voor een relatief laag maandbedrag krijg je veel terug. Je kunt gebruik maken van alle faciliteiten die de aanbieder aanbiedt, je boekhouding wordt veilig opgeslagen en zelf ben je heel flexibel.
- Veiligheid. Je zet je boekhouding wel op de server van de aanbieder neer. Dit houdt in dat de veiligheid uitstekend moet zijn. Wij hebben dit goed in elkaar gezet, waardoor je geen omkijken hiernaar hebt.
- Internetverbinding. Een online boekhouding voeren kan alleen als je een goede internetverbinding hebt. Zonder internetverbinding kun je niet inloggen en bij je boekhouding komen. Daarnaast zal je internetverbinding snel genoeg moeten zijn, want je wilt niet lange tijden wachten voordat er een boeking uitgevoerd wordt. Dit kan een nadeel zijn als je veel op plekken komt waar geen internet voorhanden is.
Light Abonnement
Een boekhouder voor een vaste prijs
59,-
exclusief BTW
Basis Abonnement
Een boekhouder voor een vaste prijs
79,-
exclusief BTW
Wil jij ook je boekhouding online geregeld hebben? Via je persoonlijke dashboard heb je 24/7 toegang tot je administratie en cijfers. Wel zo handig!
Hebben we je overtuigd?
AdministratieNL is de meest gekozen boekhouder van Nederland. Betaalbaar en Betrouwbaar.
Scherp tarief? Waarom niet. Profiteer van onze scherpe tarieven.